środa, 1 czerwca 2016

Dzień Dziecka i jeżykowe zawieszki

Z okazji dzisiejszego święta przygotowałam serduszkowe zawieszki z jeżykami, jako upominki zarówno dla tych małych jak i nieco starszych dzieci ;)


Są naprawdę niewielkie bo te mniejsze serca mają ok. 3,5 cm. 
Wzór pochodzi z magazynu Cross Stitcher nr 297. Zawieszki zeszyłam na maszynie, całkiem fajnie wyszło choć to moja pierwsza praca z maszyną :)


Co ciekawe, prawie wszystkie duże dzieci wykorzystały jeżyki jako breloczki do kluczy:


Cieszę się że tutaj zaglądacie i pozostawiacie komentarze :)))  

brodziszek

7 komentarzy:

  1. Sympatyczne te jeżykowe zawieszki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cieszę się że do mnie zaglądnęłaś :)

      Usuń
  2. Fajne zawieszki:) ale zauważyłam śliczną serwetę na ostatnim zdjęciu? Wygląda mi to na wzór haftu ukraińskiego? Śliczna jest:)
    Bardzo lubię ukraińskie wzory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to haft zamojski - kiedyś moja pasja, choć może i teraz do niego wrócę ;) Myślę, że ciekawie prezentowały by się te wzory na zakładkach do książki. Niedługo postaram się coś więcej napisać o tej serwecie :)

      Usuń
  3. Śliczne, maleńkie zawieszki!
    Uwielbiam serduszkowy kształt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, serduszka zawsze wywołują uśmiech <3

      Usuń